Dział pomocy

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, zobacz inne działy w stopce lub menu, lub skontaktuj się z nami

1. Nie mogę dodać produktów do koszyka.

a) Zobacz, czy dany produkt jest dostępny
b) Sprawdź, czy Twoja przeglądarka nie blokuje skryptów na stronie (ew. użyj innej przeglądarki internetowej)

2. Nie mogę wysłać zamówienia

a) Upewnij się, że wszystkie pola są prawidłowo wypełnione
b) Jeżeli nadal nie udaje się wysłać, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo

3. Wysłałem zamówienie, ale chcę je zmienić/anulować.

a) Skontaktuj się z nami, albo poczekaj na naszą odpowiedź. Samo wysłanie zamówienia do niczego nie zobowiązuje.

4. Mieszkam za granicą, czy mogę zamówić produkty? Jak mogę płacić z zagranicy?

a) Tak, jak najbardziej.
b) Można opłacić przelewem, jak również poprzez PayPal lub Western Union.

5. Jak mogę się zalogować/utworzyć konto na stronie? Gdzie przechowywane są moje dane?

a) Na stronie nie ma kont ani bazy użytkowników.
b) Nie zbieramy ani nie przekazujemy dalej żadnych Twoich danych, aczkolwiek możesz sam zapisać dane które wpisywałeś w formularzach, włączając opcję autouzupełniania w swojej przeglądarce internetowej.

6. W książkach z serii "Anastazja" opisywane jest zabezpieczenie oleju cedrowego przerwanym banknotem, którego numer można sprawdzić aby upewnić się, że kupujemy oryginalny produkt. Dlaczego w moim oleju nie ma przerwanego rubla?

a) Od 2011 roku, z powodu zmian w polityce monetarnej Rosji, najmniejszy banknot ma równowartość ok. 5zł. Rwanie takich nominałów byłoby marnotrawstwem, dlatego zastąpiono tą metodę naklejkami z hologramem.



Zwroty i reklamacje


Można zrezygnować z kupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Pokryjemy koszty (najtańszej możliwej) przesyłki zwrotnej. Pieniądze za produkty zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych.
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne.
Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii/naklejki lub usunięciu zabezpieczeń, zniszczeniu pudełka. Produkty muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu (nieusunięta folia, niezniszczone pudełko).

W razie gdyby zamówione produkty posiadały uszkodzenia, ubytki lub inne nieprawidłowości, należy złożyć reklamację. W celu złożenia reklamacji, prosimy o kontakt e-mail z opisem/zdjęciem ubytków produktu. Reklamację można też złożyć telefonicznie.

Przypominamy, że daty, podane na wszystkich naszych produktach, są datami PRODUKCJI, a nie ważności - na dołączonej ulotce można znaleźć informację, ile miesięcy od daty produkcji produkt będzie świeży. W ten sposób posiadacie Państwo pełną informację o produkcie. Uwaga - niektóre produkty mają miesiąc produkcji opisany słownie w języku rosyjskim.