Jak zamówić?


W celu złożenia zamówienia należy skorzystać z formularza zamówieniowego lub napisać e-mail na adres produktycedrowe@gmail.com zawierający poniższe informacje:

1) jakie produkty i w jakiej ilości chcemy otrzymać
2) na jaki adres (imię, nazwisko, ulica, kod, miasto + numer telefonu kontaktowego) ma być dostarczona przesyłka
3) czy płatność będzie wykonana przelewem na konto, przy odbiorze przesyłki, czy w inny sposób (PayPal, WU)
4) Jaka forma doręczenia przesyłki (domyślnie Poczta Polska, do wyboru również kurier lub paczkomaty)

E-mail zwrotny zawierający podsumowanie kosztów i dodatkowe informacje wysyłamy w przeciągu 1-4 dni - prosimy o ponowny kontakt (mail, telefon) jeżeli nie dotrze w tym terminie.

Zamówienia można również składać telefonicznie (+48 605 929 968).

Przesyłki wysyłane są w kraju i za granicę. W przypadku przesyłek zagranicznych nie ma możliwości płatności przy odbiorze, jedynie PayPal, Western Union lub przelew (PLN, EURO lub USD).

Błyskawiczna wysyłka w 24h? Niestety, nie :-) Zwykle na wysyłkę trzeba czekać kilka dni, w przypadku paczek z produktami przygotowanymi na zamówienie (kosmetyki, olej z rodowego siedliska) nawet do kilkunastu dni. W zamian, produkty są wyjątkowe pod względem jakości, naprawdę świeże, wykonane specjalnie dla Ciebie

Dostawa - koszty wysyłki

List polecony priorytet 6zł-10zł (zależne od wagi i gabarytów)
PACZKA24 - 13zł - 23zł (zależne od wagi, mała paczka do 0,5kg najtaniej)
PACZKA48 - 16zł - 21zł (zależne od wagi)
PACZKA24/48 pobraniowa (płatna przy odbiorze) - 18zł-28zł (zależne od wagi)
Przesyłki kurierskie GLS (małe paczki) lub UPS (duże paczki) - 20-25zł
Przesyłka kurierska płatna przy odbiorze (UPS) 35zł
PACZKOMATY InPost 11zł-13zł (zależne od gabarytów) znajdź swój paczkomat
Przesyłki zagraniczne (zależne od wagi, priorytetu, gabarytów i kraju docelowego) 35zł-120zł

poczta ups paczkomatypaypal




Zwroty i reklamacje

Można zrezygnować z kupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Pokryjemy koszty (najtańszej możliwej) przesyłki zwrotnej. Pieniądze za produkty zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na wskazane konto.
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne.
Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii/naklejki lub usunięciu zabezpieczeń, zniszczeniu pudełka. Produkty muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu (nieusunięta folia, niezniszczone pudełko).

W razie gdyby zamówione produkty posiadały uszkodzenia, ubytki lub inne nieprawidłowości, należy złożyć reklamację. W celu złożenia reklamacji, prosimy o kontakt e-mail z opisem/zdjęciem ubytków produktu. Reklamację można też złożyć telefonicznie.

Przypominamy, że daty, podane na wszystkich naszych produktach, są datami PRODUKCJI, a nie ważności - na dołączonej ulotce można znaleźć informację, ile miesięcy od daty produkcji produkt będzie świeży. W ten sposób posiadacie Państwo pełną informację o produkcie. Na stronie z datami ważności można znaleźć tłumaczenie rosyjskich nazw miesięcy - niektóre produkty mają bowiem datę opisaną słownie w języku rosyjskim.