Dział pomocy

(jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami)


1. Nie mogę dodać produktów do koszyka.

a) Zobacz, czy dany produkt jest dostępny.
b) Sprawdź, czy Twoja przeglądarka nie blokuje skryptów na stronie (ew. użyj innej przeglądarki internetowej)


2. Nie mogę wysłać zamówienia

a) Upewnij się, czy wszystkie pola są prawidłowo wypełnione.
b) sprawdź, czy Twoje połączenie z internetem nie zostało zerwane lub czy nie wystąpiły jakieś zakłócenia.
c) Jeżeli nadal nie udaje się wysłać, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.


3. Wysłałem zamówienie, ale chcę je zmienić/anulować.

a) Skontaktuj się z nami, albo poczekaj na naszą odpowiedź. Do momentu wysłania zamówienia możesz je dowolnie modyfikować.


4. Mieszkam za granicą, czy mogę zamówić produkty? Jak mogę opłacić swoje zamówienie?

a) Tak, jak najbardziej.
b) Można opłacić przelewem, także poprzez PayPal lub Western Union. W tytule przelewu podaj swoje imię i nazwisko oraz datę zamówienia.

ING Bank Śląski S.A
73 1050 1823 1000 0097 0335 5454
BIC/SWIFT: INGBPLPW
Mateusz Aponiewicz
Al. J. Piłsudskiego 13/10
15-444 Białystok, Polska


5. Jak długo trwa czas realizacji zamówienia?

Zależy od dostępności produktów oraz formy wysyłki. Jeżeli wszystkie zamówione produkty są dostępne, czas realizacji wynosi 1-3 dni robocze.  Przy czym czas dostarczenia paczki może wynosić od 24-48 godzin (kurier), poprzez 4-5 dni (list polecony) do nawet 3-4 tygodni (przesyłki zagraniczne).

Jeżeli jakiś produkt jest rękodziełem, wykonywanym/sprowadzanym na zamówienie, czas realizacji może znacznie się wydłużyć.

6. Jak mogę się zalogować/utworzyć konto na stronie? Gdzie przechowywane są moje dane?

a) Na stronie nie ma kont ani bazy użytkowników. Informacje pozostawione przez odwiedzających nie są  wykorzystywane w żaden sposób (statystyki, marketing, reklamy).

b) Każdemu klientowi przysługuje prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawienia lub usunięcia. Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych i przysługujących Ci prawach znajdziesz w naszej Polityce Prywatności .

c) Nie zbieramy, nie przetwarzamy ani nie przechowujemy żadnych Twoich danych osobowych.  Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy wpisujesz swoje dane teleadresowe w celach zrealizowania wysyłki -  podane przez Ciebie dane są przekazywane do wybranej przez Ciebie firmy kurierskiej/pocztowej. Po wysłaniu zamówienia Twoje dane osobowe są usuwane z naszego systemu, jednak mogą pozostawać obecne i być przetwarzane dalej przez wybraną przez Ciebie firmę kurierską lub pocztową.

d) Wszystkie informacje które wpisujesz w naszych formularzach są szyfrowane, przesyłane bezpiecznym protokołem SSL, a dzięki temu chronione przed kradzieżą czy przechwyceniem przez osoby trzecie. Świadczy o tym zielona kłódka na początku paska adresu i przedrostek https:// .


7. Jak sprawdzić datę ważności produktu, jeśli zgubiłem polską etykietę lub jest nieczytelna?

Praktycznie na wszystkich rosyjskich produktach znajduje się DATA PRODUKCJI, a nie data ważności. Oznacza to, że trzeba samodzielnie policzyć, jak długo nasz produkt pozostanie świeży. Ponieważ na niektórych produktach data produkcji jest oznaczona w języku rosyjskim, zamieszczamy poniżej nazwy miesięcy po rosyjsku, razem ze skrótami.


Январь (Янв) - styczeń

Февраль (Фев) - luty

Март (Мар) - marzec

Апрель (Апр) - kwiecień

Май - maj

Июнь - czerwiec

Июль - lipiec

Август (Авг) - sierpień

Сентябрь (Сен) - wrzesień

Октябрь (Окт)- październik

Ноябрь (Ноя) - listopad

Декабрь (Дек) - grudzień


Przykład: Jeżeli na opakowaniu oleju cedrowego (1 rok ważności) jest napisane 12 Авг 2018 , oznacza to, że jest ważny do 12 sierpnia 2019 roku. Jeżeli zgubicie Państwo polską ulotkę i nie możecie odczytać, jak długo zachowuje ważność wybrany produkt, prosimy o kontakt, pomożemy Wam się rozeznać.


8. W książkach z serii "Anastazja" opisywane jest zabezpieczenie oleju cedrowego przerwanym banknotem, którego numer można sprawdzić aby upewnić się, że kupujemy oryginalny produkt. Dlaczego w moim oleju nie ma przerwanego pieniądza?

a) Od 2011 roku, z powodu zmian w polityce monetarnej Rosji, najmniejszy banknot ma równowartość ok. 5zł. Rwanie takich nominałów byłoby marnotrawstwem, dlatego zastąpiono tą metodę naklejkami z hologramem.



Zwroty i reklamacje


Można zrezygnować z kupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Pokryjemy koszty (najtańszej możliwej) przesyłki zwrotnej. Pieniądze za produkty zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych.
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne.
Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii/naklejki lub usunięciu zabezpieczeń, zniszczeniu pudełka. Produkty muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu (nieusunięta folia, niezniszczone pudełko).

W razie gdyby zamówione produkty posiadały uszkodzenia, ubytki lub inne nieprawidłowości, należy złożyć reklamację. W celu złożenia reklamacji, prosimy o kontakt e-mail z opisem/zdjęciem ubytków produktu. Reklamację można również złożyć listownie, pocztą tradycyjną. Więcej informacji dotyczących procedur reklamacyjnych i praw przysługujących Klientowi można znaleźć w naszym Regulaminie , szcególnie w paragrafach 11 i 12.

Przypominamy, że daty, podane na wszystkich naszych produktach, są datami PRODUKCJI, a nie ważności - na dołączonej ulotce można znaleźć informację, ile miesięcy od daty produkcji produkt będzie świeży. W ten sposób posiadacie Państwo pełną informację o produkcie. Uwaga - niektóre produkty mają na opakowaniu miesiąc produkcji opisany słownie w języku rosyjskim.


Dane Sklepu:

CEDROWE.PL Mateusz Aponiewicz

ul. Aleja Józefa Piłsudskiego 13/10

15-444 Białystok, Polska

NIP: 5423122960 REGON: 380836592